Szczegóły dotyczące spotu

Spotter norma-benelux
Miasto Nürburg, Germany
Data 2011-07-04 12:08

we waren op weg naar de Nordschleife toen we plots in de verte een jag zagen staan, ze waren blijkbaar bezig met een interview voor één of ander Britse tv zender we mochten dan ook enkele foto's nemen.

Szczegóły dotyczące samochodu

Prędkość maksymalna 300 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 4.40 s
Moc 560 hp
Moment obrotowy 680 Nm @ 6000 rpm
Masa 1753 kg

Komentarze do tego spotu


  1. Profile pic
    gumpert  -  o 12:48

    wat dacht je van jay leno^O^

    Odpowiedź

  2. Profile pic
    BELGIUM geysjasper  -  o 13:09

    zallig
    ^O^^O^

    Odpowiedź

  3. Profile pic
    BELGIUM AMGGGG  -  o 13:25

    haha, "één of andere Britse tv-zender"
    Das fucking Jay Leno gast 8)7

    Odpowiedź

  4. Profile pic
    NETHERLANDS draco  -  o 13:26

    Holy fuck! Mr. petrolhead himself! Jay Leno! ^O^

    Odpowiedź

  5. Profile pic
    NETHERLANDS Rogue  -  o 13:54

    Haha, tweede keer dat Jay Leno gespot wordt. :+

    Odpowiedź

  6. Profile pic
    NETHERLANDS De Friezen Crew  -  o 13:58

    Wat!! Samen met Jay!!:D

    Odpowiedź

  7. Profile pic
    NETHERLANDS Jeroen B.  -  o 13:59

    Wat een leuke spot ! ^O^

    Odpowiedź

  8. Profile pic
    norma-benelux  -  o 14:08

    had beter zijn handtekening gevraagt :(

    Odpowiedź

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Jurick  -  o 14:08

    Ik zeg SvdD

    Odpowiedź

  10. Profile pic
    DaanStrijk  -  o 14:40

    LOL. ik zeg SvDD

    Odpowiedź

  11. Profile pic
    Fidenza  -  o 14:48

    OMG dat is Jay Leno O_o

    Odpowiedź

  12. Profile pic
    NETHERLANDS Style  -  o 15:24

    hoe durf Jay Leno te onthoofden:(

    Odpowiedź

  13. Profile pic
    BELGIUM PieterF  -  o 15:25

    Leno! :o

    Odpowiedź

  14. Profile pic
    GERMANY attackR  -  o 15:30

    Very nice Jay Leno! ^O^ SVDD? :P

    Odpowiedź

  15. Profile pic
    FRANCE jersay69  -  o 16:01

    XKR S 2012

    Odpowiedź

  16. Profile pic
    Sjoerd  -  o 16:27

    The Chin ^O^

    Odpowiedź

  17. Profile pic
    ferrariboy  -  o 17:23

    Leuke spot^O^

    Odpowiedź

  18. Profile pic
    NETHERLANDS JeffreydeRuiter  -  o 17:34

    En SVDD is bekend haha ^O^^O^

    Odpowiedź

  19. Profile pic
    AUSTRIA Deadmau5  -  o 18:47

    This car is awesome! Love the colour! ^O^

    Odpowiedź

  20. Profile pic
    NETHERLANDS Ritthem-Gespot  -  o 18:47

    Jay Leno :o

    Odpowiedź

  21. Profile pic
    Reinvos  -  o 20:37

    Hahaha, ong. de meest bekende autofreak na Jeremy C.8)7

    Odpowiedź

  22. Profile pic
    NETHERLANDS hardinxveld gespot  -  o 21:18

    Master, lijkt me echt een toffe kerel, niks geen dikke merkkleding maar altijd in dat oude spijkerblousje^O^ Maar auto`s kan hij wel kopen!

    Odpowiedź

  23. Profile pic
    NETHERLANDS spotcrew-Grunn  -  o 12:08

    Twins !

    Odpowiedź

  24. Profile pic
    my name is  -  o 20:00

    o my good, it is jay leno ! waw ! jay leno. it is jay leno.!! leno jay

    Odpowiedź

  25. Profile pic
  26. Profile pic
    cornelishartkoorn  -  o 17:34

    ? was het toen nog een concept ofzo? het is een 2012 maar is in juli 2011 geupt? hoe zit dat?

    Ot gruwelijk mooi , echt heerlijk die dingen :D

    Odpowiedź

  27. Profile pic
    BELGIUM nick_d  -  o 21:31

    zalig!! :p

    Odpowiedź

  28. Nie zgadza się

Więcej Jaguar XKR-S 2012 Spoty



Powiązane wiadomości

Zagłosuj teraz na spot dnia