Genewa 2014: Jaguar XFR-S Sportbrake

Genewa 2014: Jaguar XFR-S Sportbrake

Rok temu w Genewie mogliśmy zobaczyć Jaguara XFR-S. Świetną alternatywę dla niemieckich konkurentów. Ten model miał nadać Jaguarowi bardziej sportowy wizerunek. Dzięki świetnym materiałom i świetnemu silnikowi, w aucie panowała miła angielska atmosfera. Rok później Jaguar pokazuje nam XFR-S Sportbrake. 


Aby wyróżnić się od konkurencji Jaguar pomalował swoje auto rzucającym się w oczy kolorem. Dzięki niemu, sportowe detale, takie jak większe zderzaki, progi czy dyfuzor są bardziej widoczne. Pod maską znajdziemy ten sam silnik jaki napędza XKR-S oraz XFR-S. Dysponuje on mocą 550 koni mechanicznych oraz momentem obrotowym na poziomie 680 niutonometrów. Rozpędzenie się do setki zajmuje mu tylko 4,8 sekundy. Jest to gorszy wynik niż u konkurencji z Audi czy Mercedesa, ale to z powodu napędu na tylną oś. Prędkość maksymalna natomiast to 300 km/h, nie znajdziemy tu limitera jak u niemców. 

Geneva 2014: Jaguar XFR-S SportbrakeGeneva 2014: Jaguar XFR-S SportbrakeGeneva 2014: Jaguar XFR-S SportbrakeGeneva 2014: Jaguar XFR-S SportbrakeGeneva 2014: Jaguar XFR-S SportbrakeGeneva 2014: Jaguar XFR-S SportbrakeGeneva 2014: Jaguar XFR-S SportbrakeGeneva 2014: Jaguar XFR-S SportbrakeGeneva 2014: Jaguar XFR-S Sportbrake

Komentarze do tego artykułu