Szczegóły dotyczące spotu

Spotter De Friezen Crew
Miasto Zwolle, Netherlands
Data 2012-11-19 18:56

Heerlijk Exemplaar!

Szczegóły dotyczące samochodu

Prędkość maksymalna 300 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 4.10 s
Moc 425 hp
Moment obrotowy 373 Nm @ 4750 rpm
Masa 1180 kg

Komentarze do tego spotu


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Santapanter  -  o 18:58

    Enorm gaaf exemplaar en heel dikke foto's!
    Jammer dat de kwaliteit niet heel hoog is...

    Odpowiedź

  2. Profile pic
    NETHERLANDS Dave-Jan-Autogespot  -  o 19:03

    Dikke spot heren!

    Odpowiedź

  3. Profile pic
    NETHERLANDS R.T.  -  o 19:05

    Jonge dit is de 3de keer dat je hem upload? Omdat je 2x geen spot van de dag had. Het is wel een dikke spot. Maar kom op 3x?

    Odpowiedź

  4. Profile pic
    NETHERLANDS De Friezen Crew  -  o 19:06

    @R.T.
    3 keer? dit is de 2e keer dat ik hem upload omdat de vorige keer er te veel foto's tussen zaten met ruis!

    Odpowiedź

  5. Profile pic
    NETHERLANDS alex-cars  -  o 19:41

    Foto 10, fiets op de grond?

    Odpowiedź

  6. Profile pic
    NETHERLANDS Nelson90  -  o 20:21

    gelukkig nog net op tijd kunnen uploaden zeg... haha

    vindt het wel een van de vetste ferrari's !!

    Odpowiedź

  7. Profile pic
    NETHERLANDS De Friezen Crew  -  o 21:06

    @Alex-Cars
    Ja Klopt mijn fiets :P, Hij ging alweer snel weg toen ik aankwam :P

    Odpowiedź

  8. Profile pic
    NETHERLANDS OJ  -  o 21:15

    Vorige keer dat je em upte zat er ook al veel ruis op dezelfde foto's. Gefeliciteerd met je svdd.

    Odpowiedź

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Ritthem-Gespot  -  o 21:26

    Pracht spot!

    Odpowiedź

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Wilco  -  o 21:29

    Echt wel heel gaaf ! :D

    Odpowiedź

  11. Profile pic
    NETHERLANDS Bas.  -  o 23:07

    Na 3x opnieuw uploaden voor SVDD, beetje sneu dit

    Odpowiedź

  12. Profile pic
    NETHERLANDS R  -  o 23:07

    Jammer dat je op deze manier spot van de dag wordt..

    Odpowiedź

  13. Profile pic
    Hoppie & The Eagle  -  o 00:11

    Veyron op de stoep is 'eigen terrein'...en dit niet..:S

    Odpowiedź

  14. Profile pic
    NETHERLANDS Replicant  -  o 00:14

    Niet netjes om zo SVDD te worden. Je doet hiermee andere spotters tekort... Als dit wordt toegestaan dan is het eind zoek...

    Odpowiedź

  15. Profile pic
    NETHERLANDS Jaggie  -  o 00:18

    Haha standaard manier van spotten/uploaden van De Friezen Crew. :') Laatste keer dat zij dus een spot opnieuw hebben geupload.

    Odpowiedź

  16. Profile pic
    NETHERLANDS pepijnspotting  -  o 07:39

    uit welk jaar komt die

    Odpowiedź

  17. Profile pic
    NETHERLANDS mick-superb  -  o 08:48

    welverdiende spot van de dag!

    Odpowiedź

  18. Profile pic
    NETHERLANDS Spotterscrew Venlo  -  o 09:51

    Jaggie je haalt me de woorden uit de mond :+

    Odpowiedź

  19. Profile pic
    NETHERLANDS Heidi  -  o 10:30

    Fraudeur!

    Odpowiedź

  20. Profile pic
    NETHERLANDS Heidi  -  o 10:33

    IP-ban voor altijd voor meneertje die zijn spot altijd rond hetzelfde tijdstip upload ivm spotvandedagverkiezing.

    Odpowiedź

  21. Profile pic
    NETHERLANDS Silvan  -  o 11:12

    Sommige van jullie zitten nou wel te klagen dat ie svdd heeft, maar volgens mij hebben jullie er zelf op gestemd. De meeste dan.

    OT : Heerlijke spot !

    Odpowiedź

  22. Profile pic
    NETHERLANDS NickBongio  -  o 11:50

    @Heidi,

    Sinds wanneer is het verboden om om 18.58/18.59 te uploaden?
    Zo zijn er nog wel een paar hier die dat dagelijks doen in Monaco.....

    Odpowiedź

  23. Profile pic
    NETHERLANDS pterps  -  o 12:19

    Mooie auto, bekende locatie :D

    Odpowiedź

  24. Profile pic
    NETHERLANDS Wesley  -  o 13:28

    Ach, hetzelfde gebeurt ook gewoon op Facebook hoor. FriezenCrew plaatst links van hun foto's op pages als GTSpirit, net zo vaak tot ze het plaatsen zodat ze van hun gezeik af zijn. Maar dan beginnen ze wel weer met andere foto's.

    Odpowiedź

  25. Profile pic
    Fabio  -  o 13:44

    het is maar hoever je gaat om mensen te laten zien wat je gespot hebt, ik zou het zelf niet doen, maar goed, sommige mensen denken eenmaal als kinderen van 12 als ze een " spotwaardige" auto zien.

    Odpowiedź

  26. Profile pic
     -  o 17:09

    waar is het youtube filmpje van het geluid? daar draait het juist om bij deze auto.

    Odpowiedź

  27. Profile pic
    NETHERLANDS rubenyje  -  o 21:25

    @Fabio nou en ik ben 13 als ik een spotwaardige auto in de stad zie fiets ik heel hard naar huis om mijn fototoestel op te halen.

    Odpowiedź

  28. Profile pic
    NETHERLANDS R.B  -  o 09:59

    @rubenyje
    Ik denk niet dat je voor een S5 als een gek gaat fietsen mafkees

    Odpowiedź

  29. Nie zgadza się

Więcej Ferrari Challenge Stradale Spoty



Powiązane wiadomości

Zagłosuj teraz na spot dnia