Szczegóły dotyczące spotu

Spotter R&M-spots
Miasto Haarlem, Netherlands
Data 2025-08-29 08:55

Hardloop-spotje van vorig weekend. Op de vroege zaterdagochtend zag ik deze Ferrari bij het Reinaldapark staan op een vrijwel lege parkeerplaats. De achterkant helaas in de brandnetels en met een korte broek aan is dat niet ideaal.

Camera

Camera model iPhone 14 Pro
Aperture 1.8
Shutterspeed 1/350
Focal length 6.9 mm

Szczegóły dotyczące samochodu

Prędkość maksymalna 330 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 2.90 s
Moc 830 hp
Moment obrotowy 740 Nm @ 6250 rpm
Masa 1540 kg

Komentarze do tego spotu


  1. Profile pic
    NETHERLANDS autospotter#lenno  -  o 08:57

    Erg lekker spotje! Deze ben ik gisteren tegengekomen op de N201 ter hoogte van Aerdenhout.

    Odpowiedź

  2. Profile pic
    NETHERLANDS spots.by.renzo  -  o 08:59

    Heel tof, dit is de opvolger van de 488 Spider met kenteken ZJ-109-Z.

    Odpowiedź

  3. Profile pic
    NETHERLANDS R&M-spots  -  o 09:53

    @spots.by.renzo Ah dat vermoeden had ik al! Dan zal deze vast vaker in de omgeving van Haarlem/Zandvoort gespot worden.

    Odpowiedź

  4. Profile pic
    NETHERLANDS De Friezen Crew  -  o 08:50

    Mooi spotje! Stond lekker voor wat foto’s met de camera

    Odpowiedź

  5. Profile pic
    NETHERLANDS Amsterdam.Carspotter  -  o 22:36

    Gave spot! Deze zie ik dagelijks langs m'n huis rijden.

    Odpowiedź

  6. Profile pic
    NETHERLANDS LucasH  -  o 13:04

    Poh, dat zijn de betere hardloopspotjes! Je kan van iPhone foto’s zeggen wat je wil, maar het rood vind ik wel goed naar voren komen hier en best accuraat. Je hebt jezelf niet gespaard met de achterkantjes zo te zien haha. Toch even een stapje in de brandnetels gewaagd, en hij staat er keurig op zo!

    Odpowiedź

  7. Profile pic
    NETHERLANDS Pica  -  o 17:20

    @spots.by.renzo Nee hoor, de eigenaar is ook nog in het bezit van de 488!

    Odpowiedź

  8. Profile pic
    NETHERLANDS spots.by.renzo  -  o 17:24

    @Pica oh dat zou ook goed kunnen, in ieder geval zijn ze wel van dezelfde eigenaar ;)

    Odpowiedź

  9. Profile pic
    NETHERLANDS LucasH  -  o 11:57

    Hé @R&M-spots doe eens nieuwe spotjes uploaden 😁. Wat sneeuwspots om mee te beginnen zou leuk zijn!

    Odpowiedź

  10. Profile pic
    NETHERLANDS R&M-spots  -  o 10:13

    Hi Lucas, thanks voor je reactie. Ben eigenlijk sinds de zomer een gestopt met spotten. Niet echt een specifieke reden voor. Denk dat ik er niet zoveel plezier meer uithaalde als daarvoor. Wie weet kom ik nog eens terug😄.

    Odpowiedź

  11. Profile pic
    NETHERLANDS LucasH  -  o 10:52

    Alright. Vermoedde al zoiets. Jammer om te lezen, weet dat je in ieder geval gemist zal worden! En als je nog eens wat bijzonders tegenkomt en het begint te kriebelen zien we het resultaat wel verschijnen haha. Dit gaat wat overdreven klinken maar: het ga je goed! 👋

    Odpowiedź

  12. Profile pic
    NETHERLANDS R&M-spots  -  o 11:16

    Haha, thanks! Fijn om te lezen. Ben al eens eerder een periode gestopt dus wie weet. Als ik wat vaker bijzondere wagens tegenkom zou een comeback wel makkelijker maken 😋. Wie weet tot de volgende keer!

    Odpowiedź

  13. Nie zgadza się

Więcej Ferrari 296 GTS Spoty



Powiązane wiadomości

Zagłosuj teraz na spot dnia