Sesja zdjęciowa: stary znajomy w nowym wcieleniu

Sesja zdjęciowa: stary znajomy w nowym wcieleniu

Przed Wami bardzo szczególny Nissan GT-R w wydaniu GHH Automotive & Lifestyle. Kiedy autor zdjęć zobaczył auto po raz pierwszy, bez wahania umówił się z tunerem. Jak się okazało załoga Autogespot była mu dobrze znana. Podczas gdy samochód przygotowywano do sesji zdjęciowej, fotograf odbył po firmie wycieczkę z pełnymi wyjaśnieniami działań i prezentacją projektów specjalnych, takich jak Aston Martin DB9.


Nissan GT-R jest autem bardzo popularnym wśród miłośników prędkości. Charakteryzuje się eleganckim wyglądem i szczególnymi danymi technicznymi, ale jednocześnie kosztuje zaledwie połowę tego co Ferrari 458. Ale czasami chce się jeszcze więcej. Ten konkretny GT-R został zmodyfikowany kompletnie. Zmianie uległy: przedni zderzak, dach, drzwi i pokrywa bagażnika, które zastąpiły karbonowe zamienniki, co niebanalnie przyczyniło się do wyglądu. Ponadto na tylnej klapie znalazł się spoiler ARP dający więcej siły docisku, a także 20'' obręcze Advan, które zapewniają mniejszą masę i sportowy sznyt. Wnętrze odmienia klatka bezpieczeństwa Cusco, fotele kubełkowe Bride oraz czteropunktowe pasy bezpieczeństwa.

Van fotoshoot tot nieuwe kennismaking van oude bekenden
Van fotoshoot tot nieuwe kennismaking van oude bekendenVan fotoshoot tot nieuwe kennismaking van oude bekendenVan fotoshoot tot nieuwe kennismaking van oude bekendenVan fotoshoot tot nieuwe kennismaking van oude bekenden
Van fotoshoot tot nieuwe kennismaking van oude bekenden
Van fotoshoot tot nieuwe kennismaking van oude bekendenVan fotoshoot tot nieuwe kennismaking van oude bekendenVan fotoshoot tot nieuwe kennismaking van oude bekendenVan fotoshoot tot nieuwe kennismaking van oude bekenden


Serce bestii również zmodyfikowano. Na pokładzie znalazł się pełen pakiet elementów kutych Dinge Alpha AMC Performance. Dodatkowo moc podnosi turbo HKS GT700 kopie i tytanowy wydech tej samej firmy. By odpowiednio przenieść moc na asfalt wykorzystano wzmocnioną skrzynię biegów, hamulce ceramiczne Gen. II (koszt samych hamulców to 20000 Euro), a na koniec również kultowe opony Toyo R888. Powyższe aktualizacje pozwalają na bezpieczne osiągnięcie 1500 koni mechanicznych! Mimo to na co dzień wóz legitymuje się 700 końmi, zaś na wyścigowym paliwie C16 również niebagatelnymi 940 końmi mechanicznymi. Informacja z pierwszej ręki- na rosyjskiej autostradzie pojedynek Bugatti Veyron vs Nissan GT-R GHH zakończył się wynikiem 0:1.


Wkrótce znajdziecie na Autogespot więcej informacji na temat firmy i jej projektów. Obiecujemy, że zabawa będzie świetna!

Van fotoshoot tot nieuwe kennismaking van oude bekenden
Van fotoshoot tot nieuwe kennismaking van oude bekendenVan fotoshoot tot nieuwe kennismaking van oude bekendenVan fotoshoot tot nieuwe kennismaking van oude bekendenVan fotoshoot tot nieuwe kennismaking van oude bekenden

Komentarze do tego artykułu