Szczegóły dotyczące spotu

Spotter LucasH
Miasto Zeist, Netherlands
Data 2022-11-27 18:06

Naast de Carrera 4 GTS stond ook deze Polestar 1 bij Kasteel Kerckebosch. Ook hier was het een flinke uitdaging om goede foto’s te maken. Was wel erg blij met dit spotje; mijn eerste Polestar 1! -//- Besides the Carrera 4 GTS, this Polestar 1 was also parked at Kerckebosch Castle. It was a real challenge to take decent pictures here too. I was still very happy with this one; my first Polestar 1!

Szczegóły dotyczące samochodu

Prędkość maksymalna 250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 3.90 s
Moc 626 hp
Moment obrotowy 1000 Nm @ 0 rpm
Masa 2350 kg

Komentarze do tego spotu


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Jurick  -  o 18:27

    Aardig goed gelukt. Erg donkere hoekjes deed ik nog wel eens bijschijnen met de zaklamp van mijn telefoon.

    Odpowiedź

  2. Profile pic
    NETHERLANDS Carkijker  -  o 19:25

    Heerlijke spot!?

    Odpowiedź

  3. Profile pic
    NETHERLANDS spots.by.renzo  -  o 06:50

    Dik!

    Odpowiedź

  4. Profile pic
    NETHERLANDS autospotter#lenno  -  o 07:05

    Heerlijk exemplaar!

    Odpowiedź

  5. Profile pic
    NETHERLANDS JeffreydeRuiter  -  o 08:56

    Fantastische spot! Inderdaad verschrikkelijk licht daar, maar goed gelukt.

    Odpowiedź

  6. Profile pic
    BELGIUM yggdrasil  -  o 22:00

    Zeer leuk om dit te zien. Speciaal kleurtje alsook. Je hebt je toch aardig in wat bochten gewrongen om zeker een mooi resultaat te leveren!

    Odpowiedź

  7. Profile pic
    NETHERLANDS LN-Automotive  -  o 07:09

    Poeh, nog lastiger plekje! Leuk dat je nu je eerste Polestar hebt.

    Odpowiedź

  8. Profile pic
    NETHERLANDS PatrickC  -  o 21:36

    Toffe spot man! ?

    Odpowiedź

  9. Profile pic
    UNITED KINGDOM Carlegends  -  o 16:39

    Awesome night shots, wish he had these in the UK!

    Odpowiedź

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Jeroen  -  o 21:02

    Bijzonder model, toffe nachtfoto's!

    Odpowiedź

  11. Profile pic
    NETHERLANDS Jfvspots  -  o 11:04

    Leuk man! Toffe wagens wel. En een stoer kleurtje erop!?

    Odpowiedź

  12. Profile pic
    NETHERLANDS thomcarspotter  -  o 22:48

    Behoorlijk resultaat! Dit zijn echt fraaie auto's ook, erg tof!

    Odpowiedź

  13. Profile pic
    NETHERLANDS Michael.  -  o 12:51

    Dit zijn nog enorm goede foto's geworden! Heel netjes gedaan, leuk dat je er de moeite voor nam.

    Odpowiedź

  14. Nie zgadza się

Więcej Polestar 1 Spoty



Powiązane wiadomości

Zagłosuj teraz na spot dnia