Pagani przygotowuje się do wysłania na emeryturę modelu Zonda. Wszelkie zaszczyty na dobre przejąć ma Huyara. Właśnie w związku z tym firma prezentuje pożegnalną serię Zondy o nazwie Revolucion!
Revolucion oparto na Zondzie R. Zamiast 750 KM, V12 AMG oferuje 800 koni i 730 Nm momentu obrotowego! Wszystko to w połączeniu z nadal niewysoką masą. Revolucion daje innowacyjne możliwości w kwestii prowadzenia. Opracowany wspólnie z firmą Bosch system zapewnia niespotykaną dotąd stabilność auta. Siłę docisku do nawierzchni można wybrać za pomocą przycisku na kierownicy. Do wyboru jest aż dwanaście pozycji! System DRS znany z Formuły 1 po raz pierwszy znalazł się na pokładzie Pagani.
Cztery z pięciu egzemplarzy Revolucions już znalazły właściciela. Cena sięga 2 200000 Euro bez podatków. Czy to faktycznie ostatnia Zonda w historii? Wszystko wskazuje na to, że tak.