Sergio Marchionne- dyrektor generalny Grupy Fiata oraz Gildo Zegna- dyrektor generalny Ermenegildo Zegna Group podpisali długoterminowy kontrakt. Pierwszym z owoców tej współpracy ma być limitowana edycja Maserati Quattroporte.
Producenci samochodowi podejmują współpracę z markami związanymi z modą aby podnieść prestiż swoich produktów. Lamborghini na przykład sprzedawało edycję specjalną Murcielago, sygnowaną logo Versace, a Mansory do swoich projektów dodawał pomysły Phillippa Pleina. Maserati postanowiło nawiązać kontakt z dużą firmą Ermenegildo Zegna. Oznacza to nowe materiały oraz kolory w oferowanych od 2015 roku specjalnych modelach tego włoskiego producenta.
Już w tym roku natomiast, bedzie można zobaczyć Maserati Quattroporte Limited Edition by Ermenegildo Zegna. Zbudowanych zostanie jedynie 100 egzemplarzy, a jego premiera odbędzie się najprawdopodobniej na jednym z najbliższych autosalonów. Wyróżniać się będzie oczywiście jeszcze lepszej jakości materiałami i niesamowitą dbałością o szczegóły.