Szczegóły dotyczące spotu

Spotter Eisenritter
Miasto Hamburg, Germany
Data 2009-09-08 14:50

Szczegóły dotyczące samochodu

Prędkość maksymalna 400 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 3.10 s
Moc 1018 hp
Moment obrotowy 1060 Nm @ 6100 rpm
Masa 1280 kg

Komentarze do tego spotu


  1. Profile pic
    JYM  -  o 16:35

    Nice pics!^O^

    Odpowiedź

  2. Profile pic
    jarnolol  -  o 16:38

    mooi

    Odpowiedź

  3. Profile pic
    NETHERLANDS RobbertK  -  o 16:38

    Ge-wel-dig!

    Odpowiedź

  4. Profile pic
    G-Mulderrr  -  o 16:40

    What a beautiful car and the first pic is awesome ^O^ I love this car..

    Odpowiedź

  5. Profile pic
    maarte  -  o 16:42

    dikke auto

    Odpowiedź

  6. Profile pic
    WoutJan15  -  o 16:58

    Awesome car, pic 4 is great!^O^

    Odpowiedź

  7. Profile pic
    BELGIUM yannick-m.  -  o 17:04

    Great spot^O^

    Odpowiedź

  8. Profile pic
    Edwin  -  o 17:05

    Heerlijke foto's!
    Vooral foto 4 met die deuren^O^

    Odpowiedź

  9. Profile pic
    BELGIUM C3DRIC  -  o 17:12

    Mooie rijdende foto's ^O^

    Odpowiedź

  10. Profile pic
    NETHERLANDS LP640-FAN  -  o 17:15

    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat KOENIGSEGG!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedź

  11. Profile pic
    NETHERLANDS LP640-FAN  -  o 17:15

    ahh heerlijke wagen

    Odpowiedź

  12. Profile pic
    NETHERLANDS LP640-FAN  -  o 17:15

    :P:P

    Odpowiedź

  13. Profile pic
    NETHERLANDS jonabona  -  o 17:26

    top spot foto 1 IS LEUK!!!^O^

    Odpowiedź

  14. Profile pic
    ALBANIA nvuspotter  -  o 17:32

    Wooww droom car!!^O^

    De mensen zijn erg trots op volgens mij!:P

    En terecht trouwens!:D

    Odpowiedź

  15. Profile pic
    RoseSpot  -  o 17:36

    Prachtige spot, zonder twijfel.

    Maar ik zou AG toch willen vragen wat inventief te zijn met de spot van de dag en niet elke Koenigsegg die gespot wordt spot van de dag te maken.

    Odpowiedź

  16. Profile pic
    ThoMaster  -  o 17:37

    Wat een heerlijke foto's van deze hypercar!!^O^
    Amazing pictures, well done!!:bier:

    Odpowiedź

  17. Profile pic
    BELGIUM Twagrex  -  o 17:50

    Mooie platen!^O^

    Odpowiedź

  18. Profile pic
    JasonMarcrich  -  o 17:54

    Je zou em maar tegenkomen.. Geweldig!

    Odpowiedź

  19. Profile pic
    smakkie  -  o 18:05

    wat een uber foto's!:O spot van de eeeuw!^O^

    Odpowiedź

  20. Profile pic
    ALBANIA audi :D  -  o 18:08

    teeering mooie foto's^O^^O^

    Odpowiedź

  21. Profile pic
    NETHERLANDS nelson90  -  o 19:02

    heeft veel body werk van een CCXR Edition maar is geen carbon volgens mij.. en dan zou er ook geen CCXR staan maar het koenigsegg logo..

    Odpowiedź

  22. Profile pic
    NETHERLANDS nelson90  -  o 19:02

    en de velgen ook trouwns.

    Odpowiedź

  23. Profile pic
    NETHERLANDS Jorden  -  o 19:27

    Dit is geen ccx-r!

    Odpowiedź

  24. Profile pic
    jensus  -  o 22:01

    uuuuuber dikke wagen ! en ken niet genoeg van koenigsegg om het verschil te zien dus een ccx-r of niet, maar hij heeft zoooooiiiizo een van de meest perfecte wagens ter wereld !

    Odpowiedź

  25. Profile pic
    UKRAINE AeroMax  -  o 22:38

    mooi^O^

    Odpowiedź

  26. Profile pic
    Isdnh  -  o 23:16

    Zeker een om trots op te zijn ^O^

    Nice spot!

    Odpowiedź

  27. Profile pic
    NETHERLANDS Tom en Thijs  -  o 15:17

    FOTO 4 ^O^

    Odpowiedź

  28. Profile pic
    weerts  -  o 17:07

    Soooooooooooooooooooow !!!

    Odpowiedź

  29. Profile pic
    nielsautos  -  o 17:23

    Superdikke spot!^O^

    Maar is die bijrijder niet Christian himself?

    Odpowiedź

  30. Profile pic
    ALBANIA nick95  -  o 18:05

    A big smile ^O^

    Odpowiedź

  31. Profile pic
    POLAND Marcie  -  o 23:08

    Awesome pic's! Could you do me a big favor and send me these?

    mennohulsen@hotmail.com

    Odpowiedź

  32. Profile pic
    ALBANIA fena  -  o 11:58

    Lucky bastard! ^O^

    Odpowiedź

  33. Profile pic
    NETHERLANDS thomakido  -  o 18:44

    @ nielsautos

    Dacht ik ook.

    Odpowiedź

  34. Profile pic
    willemm09  -  o 17:06

    jij hebt dit tog ook opyoutubeof niet8)7

    Odpowiedź

  35. Profile pic
    HUNGARY Skrabÿ  -  o 16:44

    ^O^^O^

    Odpowiedź

  36. Profile pic
    GERMANY fbaeka  -  o 18:51

    A-W-E-S-O-M-E !!!

    Odpowiedź

  37. Profile pic
    SWITZERLAND Bugatti99  -  o 13:35

    Great Spot?

    Odpowiedź

  38. Nie zgadza się

Więcej Koenigsegg CCXR Spoty



Powiązane wiadomości