Genewa 2014: Pagani Huayra

Genewa 2014: Pagani Huayra

Niestety, Pagani nie przywiozło ze sobą do Genewy Huayra Roadster, za to postanowili pokazać piękną, żółtą Huayra Coupe. Oprócz niej pojawiła się również bardzo spektakularna Zonda Revolución. 


Nie mamy za dużo nowych informacji na temat Huayra, ale nie oznacza to, że nie możemy nacieszć nią naszych oczu. Co roku Pagani pokazuje inny egzemplarz w ciekawym kolorze. Tym razem jest to Geneva Yellow, który widzieliśmy już na kilku Zondach. Projektowanie Huayra zajęło pięć lat. Powstały setki rysunków aby powstał następca Zondy. Była to bardzo ciężka praca. Nie wszystkie hipersamochody są piękne, weźmy na przykład Gumperta Apollo. Od rozpoczęcia sprzedaży w 2011 roku nadal jest to auto, które widuje sie bardzo rzadko. Każda Huayra posiada karbo-tytanowy monocoque. Jest on bardzo wytrzymały i niewiarygodnie lekki. Z przodu oraz z tyłu umieszczono aktywne spoilery, które w zależności od kierunku jazdy ustawiają się tak, aby samochód miał jak największą siłę docisku. Wloty po bokach natomiast są nawiązaniem do ponaddźwiękowego samolotu z lat 50 i 60- Dassault Mirage IV. 

Geneva 2014: Pagani HuayraGeneva 2014: Pagani HuayraGeneva 2014: Pagani HuayraGeneva 2014: Pagani HuayraGeneva 2014: Pagani HuayraGeneva 2014: Pagani HuayraGeneva 2014: Pagani HuayraGeneva 2014: Pagani HuayraGeneva 2014: Pagani Huayra

Komentarze do tego artykułu