Genewa 2013: Audi RS7

Genewa 2013: Audi RS7

Mercedes przywiózł do Genewy brutalne E63 AMG S, a co z Audi? Audi przywiozło kolejnego wyczynowego sedana, jakim jest RS7. Jest to obok RS6 Avant, najnowsza rakieta ze stajni RS. Tym samym Audi pokazuje, że jest dobre nie tylko w modyfikacji limuzyn, ale także bardziej sportowych aut. Potwierdza to zainstalowane w RS7 V8. 



Jeśli zobaczysz poszerzone A7 ze słowem "Quattro" na grillu, najlepiej zjedź od razu na prawy pas. RS7 nie ma problemu z osiągnięciem prędkości 300km/h, aczkolwiek jego prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250km/h. Silnik o mocy 560KM i osiągający 700Nm, we współpracy z napędem Quattro, zapewnia autu prędkość100km/h już po 3,9 sekundy. To wolniej niż w przypadku Mercedesa E 63 AMG S, ale szybciej od BMW M5. RS7 można rozpoznać po cechach typowych dla każdego RS-a, czyli po wielkich wlotach powietrza z przodu, częściach z włókna węglowego, charakterystycznym grillu i końcówkach wydechu. We wnętrzu niewielkie zmiany wprowadzają do biznesowego klimatu odrobinę sportowego charakteru.



 



 



As soon as you see a wider A7 behind you, with the word Quattro in the grill, you can better make room for this car. The RS7 can easily reach 300 kph although the top speed is limited to 250 kph. This is too slow for an Audi with 560 hp and 700 Nm of torque. Thanks to the famous Quattro four wheel drive system, the German accelerates to 100 kph in 3.9 seconds. This is slower than the Mercedes-Benz E 63 AMG S but still way faster than BMW’s M5. The RS7 can be recognized, just like every other RS model, at its bigger bumpers, new grille, carbon fiber components and oval exhausts. On the inside, the car is a bit more sporty but still business like, like we’re used to from Audi.

Geneva 2013: Audi RS7Geneva 2013: Audi RS7


Komentarze do tego artykułu


Zagłosuj teraz na spot dnia