Chevrolet wprowadza na rynek szóstą generację Camaro. Najmłodszy sportowiec koncernu General Motors ma do zaoferowania wysokiej klasy osiągi, więcej wyrafinowania i wachlarz nowinek technologicznych. Zupełnie nowa jest lekka konstrukcja nadwozia oraz gama nowoczesnych jednostek napędowych.
Moda na downsizing nie ominęła nawet Jankesów. Przyszły właściciel dokona wyboru spośród 6 nowych silników. To między innymi 2-litrowy, turbodoładowany motor, nowe, 3,6-litrowe V6 oraz 6,2-litrowe V8 LT1 legitymujące się mocą 440 KM i 660 Nm momentu obrotowego. Ten ostatni ośmiocylindrowiec zapewnia sobie tytuł najmocniejszego Camaro SS w historii. Każdą jednostkę napędową można będzie połączyć z 6-biegową skrzynią manualną lub 8-stopniowym "automatem".
Wersje V6 i V8 będą dostepne z układem wydechowym o zmiennej charakterystyce. Do wyboru 2 tryby pracy z elektrycznie sterowanymi klapami, które zapewnią lepsze osiągi i bardziej wyrazisty dźwięk podczas przyspieszania.
Nowe Camaro trafi do sprzedaży w USA jeszcze w tym roku, natomiast w Europie będziemy musieli poczekać na nie do pierwszej połowy 2016. Gamę i specyfikacje wersji dedykowanych Staremu Kontynentowi poznamy niebawem.