Szczegóły dotyczące spotu

Spotter KrimpenGespot
Miasto Krimpen aan den IJssel, Netherlands
Data 2009-06-18 13:15

Eerst een 575GTC en toen GT-R en nu Veyron in krimpen! Gaat de goede kant op!

Szczegóły dotyczące samochodu

Prędkość maksymalna 407 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 2.50 s
Moc 1001 hp
Moment obrotowy 1250 Nm @ 2200 rpm
Masa 1888 kg

Komentarze do tego spotu


  1. Profile pic
    NETHERLANDS spn unit  -  o 16:13

    Uberdik, net zo als de foto's

    Odpowiedź

  2. Profile pic
    ribjo  -  o 16:21

    woo hele mooie auto goeie spot:)

    Odpowiedź

  3. Profile pic
    KrimpenDrummer  -  o 16:32

    Nu zie je pas goed dat ie donkerblauw, en niet zwart zoals het vaak op foto's lijkt. Over een half uurtje kan ik er eindelijk langs, maar ik denk niet dat ie er dan nog staat :P

    Odpowiedź

  4. Profile pic
    BELGIUM the scottish  -  o 16:36

    "gaat de goede kant op" zeg je dan 8)7
    absoluut top jonges, sublieme wagen en uitermate mooi weergegeven ook, hopelijk staat ie er nog want zo'n spot verdient méér, chapeau ^O^

    Odpowiedź

  5. Profile pic
    NETHERLANDS Arnoud en Jacco  -  o 16:37

    Laatste foto^O^

    Odpowiedź

  6. Profile pic
    bugattifan17  -  o 16:39

    mooie foto's en fantastische auto^O^

    Odpowiedź

  7. Profile pic
    WoutJan15  -  o 16:40

    Top foto's van een top auto vooral foto 4!

    Odpowiedź

  8. Profile pic
    NETHERLANDS WillemIII  -  o 16:42

    lekkere spot

    Odpowiedź

  9. Profile pic
    FlorisF  -  o 16:54

    Wow!:D En 1e foto is heel erg nice! Stuur hem in als wallpaper!

    Odpowiedź

  10. Profile pic
    Luca Scotto  -  o 16:54

    Very nice car^O^^O^^O^

    Odpowiedź

  11. Profile pic
    KrimpenDrummer  -  o 17:28

    Net langs geweest, hij reed net weg. Voor het eerst een geluid van een Veyron kunnen horen :) Wel 4 verschillende Veyrons gezien, maar nooit gehoord.

    Odpowiedź

  12. Profile pic
    Tommy-N  -  o 17:42

    ziet er weer heel stoer uit^O^ is de bekende veyron he ;)

    Odpowiedź

  13. Profile pic
    NETHERLANDS De Friezen Crew  -  o 17:48

    Heel Dik hoor KrimpenGespot^O^

    Odpowiedź

  14. Profile pic
    stef  -  o 17:54

    mooie auto 1,6 miljoen euro

    Odpowiedź

  15. Profile pic
    KrimpenDrummer  -  o 18:28

    Veel meer ;) Een kale versie is al 1,8 miljoen, dan kan je denk ik nog wel wat opties aankruisen als je het geld nog ervoor hebt

    Odpowiedź

  16. Profile pic
    Car4live  -  o 18:43

    Woont die eigenaar daarzo?
    Want daar kom ik vaak langs als ik naar me oma ga

    Odpowiedź

  17. Profile pic
    bvk85  -  o 18:51

    YOU LUCKY MOTHERFCKER HAHA ! ^O^

    ik zeggg spot van de dag ! hele mooie fotos en erg mooie spot !

    Odpowiedź

  18. Profile pic
    c&j&l&a  -  o 18:58

    geweldige foto's net zoals de auto.echt gewoon heerlijk!!^O^

    Odpowiedź

  19. Profile pic
    maserati-mark  -  o 19:16

    superdik!!!!!!!!! vanmiddag nog langs gereden.

    Odpowiedź

  20. Profile pic
    KrimpenDrummer  -  o 19:22

    Nee hij woont daar niet.

    Odpowiedź

  21. Profile pic
    WillemR  -  o 19:58

    ookal woont de eigenaar daar niet, Je zal het maar voor je fucking huis hebben staan zo'n apparaat! ^O^

    Odpowiedź

  22. Profile pic
    martiej  -  o 00:26

    Van die auto kan je gewoon 3 van die huizen kopen daar en hou je misschien zelfs nog over :P! Leuke indicatie natuurlijk :P!

    Odpowiedź

  23. Profile pic
    lol  -  o 12:38

    @stef
    ga jij maar eens wat van auto's leren want hij is 1,8 miljoen euro...

    Odpowiedź

  24. Profile pic
    Drx94auto  -  o 13:10

    Prachtige foto's!

    Odpowiedź

  25. Profile pic
    chris-ferrari  -  o 15:23

    he Niels dat geluid was niet verkeerd he:tong:

    Odpowiedź

  26. Profile pic
    Exclusivo  -  o 17:53

    Mijn lievelingse wagen !

    Odpowiedź

  27. Profile pic
    kellie  -  o 13:37

    hahahahah leuk hooor maar uuuh ik wil niet dat jullie foto's van mijn opa's auto maken.
    want hij was heel erg boos:)

    groetjes uit B'dorp

    Odpowiedź

  28. Profile pic
    KrimpenDrummer  -  o 16:28

    hahaha dat ging over die in Rotterdam hoor

    Odpowiedź

  29. Profile pic
    NETHERLANDS RobbertK  -  o 12:23

    Kellie*

    Dat ging inderdaad niet over deze spot..;)

    Hij zwaaide bij deze spot nog naar me:P Zo erg vond die het niet:P

    Odpowiedź

  30. Profile pic
    Bas-M  -  o 14:27

    Wow dik zou je die foto's misschien door kunnen sturen naar mij > basje_007@live.nl

    Odpowiedź

  31. Profile pic
    Bart  -  o 19:13

    WTF!!! Das +/- 300 meter bij mij vandaan! waarom heb ik die niet gezien!?

    Volges mij heb diegene die daar woont wel een F430 spider...

    Odpowiedź

  32. Nie zgadza się

Więcej Bugatti Veyron 16.4 Spoty



Powiązane wiadomości