Szczegóły dotyczące spotu

Spotter Derk-Jan
Miasto Dubai, United Arab Emirates
Data 2009-12-15 12:42

Exclusive!

Szczegóły dotyczące samochodu

Prędkość maksymalna 351 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 3.20 s
Moc 620 hp
Moment obrotowy 793 Nm @ 6500 rpm
Masa 1420 kg

Komentarze do tego spotu


  1. Profile pic
    M-power vs. ///AMG  -  o 23:02

    Zotjes!! 8)7

    Odpowiedź

  2. Profile pic
    Robiin!&Yellaby  -  o 23:02

    Woow Ö. Dat is snel! :tong:. Ik had ze nu nog niet verwacht!

    Odpowiedź

  3. Profile pic
    NETHERLANDS JeffreydeRuiter  -  o 23:04

    En we hebben een svdd :bier:

    Odpowiedź

  4. Profile pic
    Str  -  o 23:08

    Top Spot:tong:^O^

    Odpowiedź

  5. Profile pic
    ALBANIA nvuspotter  -  o 23:08

    Bruuuuuut!8)7

    Odpowiedź

  6. Profile pic
    GREECE MAGNITIS  -  o 23:15

    WHITE BATMOBILE!:o

    Odpowiedź

  7. Profile pic
    BELGIUM zanmato  -  o 23:16

    wat een brute wagen zeg! like it alot

    Odpowiedź

  8. Profile pic
    NETHERLANDS Tyler360  -  o 23:29

    ^O^ Nice!

    Odpowiedź

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Jochen  -  o 06:28

    Dat is wel erg vlot.
    2 miljoen dollar voor een omgebouwde zr1, te bizar voor woorden.

    Begrijp alleen niet waarom dit niet de spot van de dag is geworden.
    Dit is wel héél erg uniek.
    Foto's van de witte Mantide ben ik nog nergens op het web tegen gekomen.

    Odpowiedź

  10. Profile pic
    NETHERLANDS De Friezen crew  -  o 07:14

    zeldzaam^O^

    Odpowiedź

  11. Profile pic
    NETHERLANDS oost jow..  -  o 07:51

    ziet er wel mooi uit ik vind hem egt mooi^O^

    Odpowiedź

  12. Profile pic
    Erik&Daan&Mark  -  o 07:53

    Zooo gaaf! ^O^

    Odpowiedź

  13. Profile pic
    ALBANIA MullerGJ  -  o 08:52

    Sick!

    Odpowiedź

  14. Profile pic
    GaetanSpotz  -  o 09:38

    Absolute topspot! Maar mooi is iets anders:we:

    Odpowiedź

  15. Profile pic
    Marcellissimo  -  o 11:01

    Sick!^O^

    Odpowiedź

  16. Profile pic
    BELGIUM the scottish  -  o 12:08

    wat een topspot, proficiat ^O^
    het zal ook niet evident geweest zijn om die zonder krassen aan de onderkant van de voorbumper die plateau op te krijgen

    Odpowiedź

  17. Profile pic
    BELGIUM antwerpspotter  -  o 12:16

    WOOOOW:D

    Odpowiedź

  18. Profile pic
    rukker  -  o 12:24

    woooow:O ik zou me aftrekken als ik die mooie ferrari zou zien.8)7

    Odpowiedź

  19. Profile pic
    UNITED KINGDOM Richy  -  o 12:24

    Als ik zo'n auto had gekocht had ik toch net ff wat meer betaald om hem door een "mooi" voertuig af te laten leveren..

    Wat een ramp om deze prachtwagen op zo'n takelwagen te zien..

    Dit doet me erg denken aan die Veyron die ook al op zo'n afgeschreven takelwagen stond..

    Dat is in ieder geval iets waar ik juist niet op zou bezuinigen :)

    Odpowiedź

  20. Profile pic
    NETHERLANDS Style  -  o 12:47

    Ziekelijk dik! Ik heb gelukkig het rode exemplaar mogen aanschouwen! Echt vet!

    Kom maar naar Londen in 2010 zou ik zeggen:+

    Odpowiedź

  21. Profile pic
    NETHERLANDS bastian  -  o 13:25

    nu al gespot:O

    Odpowiedź

  22. Profile pic
    NETHERLANDS Richard Brunsveld  -  o 14:14

    Hoe vet, als deze week het bericht is geweest en je ziet hem dan gewoon al in het echt ^O^^O^^O^

    Odpowiedź

  23. Profile pic
    NETHERLANDS ferrarifan  -  o 15:19

    TOPSPOT!^O^^O^^O^

    Odpowiedź

  24. Profile pic
    leidencrew  -  o 15:59

    combo met bentley

    Odpowiedź

  25. Profile pic
    JRM-Crew  -  o 16:47

    @leidencrew
    Waar zie jij een Bentley?? 8)7

    Odpowiedź

  26. Profile pic
    seeg  -  o 17:05

    haha staat ie op zo'n oud vrachtwagentje, dat elk moment kan instorten

    Odpowiedź

  27. Profile pic
    RB  -  o 17:12

    @ rukker op 16-12-2009 om 12:24

    jij zou je aftrekken als je die mooie ferrari zou zien?
    dan zal je teleurstelling groot zijn bij het horen van het slechte nieuws, het is een corvette ZR1, grondig verbouwd welliswaar, maar geen Ferrari

    Odpowiedź

  28. Profile pic
    ALBANIA audigek  -  o 17:47

    Een ding van 2 mil dollar en dat vervoert worden op zo'n klote ding. Bij bugatti worden ze tenmiste in chille vrachtwagens vervoert:P

    Odpowiedź

  29. Profile pic
    NETHERLANDS aad  -  o 19:28

    Hele mooie auto met de Bertone looks.^O^

    Odpowiedź

  30. Profile pic
    NETHERLANDS aad  -  o 20:17

    Je rijd zelf in een Porsche?

    Odpowiedź

  31. Profile pic
    NETHERLANDS Tijs  -  o 12:27

    Kan deze ook nog genomineerd worden??

    Odpowiedź

  32. Profile pic
    Specs  -  o 09:05

    Topsnelheid: 745 km/u
    Acceleratie 0-100 km/u: 0.00 s.
    Power: 87410 pk
    Nieuwwaarde in Nederland: € 8.000.000,-
    Koppel : 1 Nm @ 5 tpm
    Gewicht: 7104 kg

    Odpowiedź

  33. Profile pic
    Marent  -  o 19:56

    Wat een turbo turbo ding !:o

    hebben hebben hebben

    Odpowiedź

  34. Profile pic
    niels gt  -  o 10:38

    prachtig

    Odpowiedź

  35. Profile pic
    willemm09  -  o 16:01

    achterlichten lijken op die van een gran turismo8)7

    Odpowiedź

  36. Profile pic
     -  o 15:00

    @ JRM-Crew
    Laatste foto linker rijbaan in gris de gris!

    Odpowiedź

  37. Profile pic
    Ferrari 458 italia  -  o 14:05

    mooi en bijzonder!

    Odpowiedź

  38. Profile pic
    Grasmaaier  -  o 22:14

    TOPSPOT.

    Odpowiedź

  39. Profile pic
    NETHERLANDS Replicant  -  o 22:33

    Wat een heerlijke foto's!
    Prachtig!

    Odpowiedź

  40. Profile pic
    Kjell  -  o 19:54

    exclusivee!8)7^O^

    Odpowiedź

  41. Profile pic
    UNITED STATES OF AMERICA Hoosier_Exotics  -  o 14:50

    Incredible find!???

    Odpowiedź

  42. Nie zgadza się

Powiązane wiadomości