Szczegóły dotyczące spotu

Spotter Dave-Jan-Autogespot
Miasto Nürburg, Germany
Data 2011-03-30 21:36

Aangepakt door MTM! Wat een geluid!

Szczegóły dotyczące samochodu

Prędkość maksymalna 301 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 3.90 s
Moc 560 hp
Moment obrotowy 580 Nm @ 5500 rpm
Masa 0 kg

Komentarze do tego spotu


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Mw  -  o 22:40

    Gaaf zeg! Heerlijke spot Dave/Jan!:)

    Odpowiedź

  2. Profile pic
    ALBANIA Nick95  -  o 22:43

    Prachtige achtergrond op de foto's!^O^

    Odpowiedź

  3. Profile pic
    SPAIN P  -  o 22:48

    eerste foto^O^

    Odpowiedź

  4. Profile pic
    NETHERLANDS Ferrari-5D  -  o 22:54

    Super foto`s^O^

    Odpowiedź

  5. Profile pic
    010-crew  -  o 22:56

    Wow! Wat een exemplaar! Mooie foto's ook man ^O^

    Odpowiedź

  6. Profile pic
    NETHERLANDS BFPfan  -  o 22:57

    Netjes^O^

    Odpowiedź

  7. Profile pic
    NETHERLANDS R.Arends  -  o 23:04

    Bazen bak!:D

    Odpowiedź

  8. Profile pic
    NETHERLANDS Nigel & Damon  -  o 23:29

    Wat een gruwelijk gave wagen!^O^

    Odpowiedź

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Engine  -  o 07:58

    rijd daar een veyron op de achtergrond:D

    Odpowiedź

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Tony  -  o 08:22

    Lekkere foto's jongens!^O^

    Odpowiedź

  11. Profile pic
    Stijn-f  -  o 11:07

    @Engine

    ik denk het ook te zien,

    op foto 5, links bovenin waar de achterlichten van branden

    Odpowiedź

  12. Profile pic
    NETHERLANDS Le0nard  -  o 12:09

    Heerlijk :D

    Odpowiedź

  13. Profile pic
    AndrewC  -  o 13:50

    Awesome!^O^

    Odpowiedź

  14. Profile pic
    Grasmaaier  -  o 14:12

    @Engine, inderdaad, dat lijkt er wel op.

    Odpowiedź

  15. Profile pic
    GERMANY attackR  -  o 17:26

    Great car! ^O^

    Odpowiedź

  16. Profile pic
    niko  -  o 17:49

    @Engine
    Mij lijkt het een F430

    Odpowiedź

  17. Profile pic
    KEVV  -  o 19:06

    @Engine, niko, grasmaaier & stijn-f

    Volgens mij is het de two-tone Lotus Evora die ik pas heb gezien, hij is ook nog gespot in Adenau namelijk!:)

    OT mooie spot!

    Odpowiedź

  18. Profile pic
    NETHERLANDS Style  -  o 19:26

    lachen 2 keer gespot in hetzelfde weekend; Adenau en Nürburg:+

    Ik vond m ook super!^O^

    Odpowiedź

  19. Profile pic
    NETHERLANDS De Friezen Crew  -  o 21:30

    Heerlijke spot
    mooie 1e foto^O^

    Odpowiedź

  20. Profile pic
    BELGIUM yannick-m.  -  o 21:23

    Geweldig!

    Odpowiedź

  21. Profile pic
    BELGIUM Freakkkk  -  o 18:02

    monster !

    Odpowiedź

  22. Nie zgadza się

Więcej Audi MTM R8R Spoty



Powiązane wiadomości