Lexus LFA jest jednym z najdroższych supersamochodów, które można kupić. Tylko 500 modeli zostało wyprodukowanych i wszystkie zostały sprzedane. 38 z tych pięciuset znajduje się w Europie.
Biorąc pod uwagę rzadkość Lexusa LFA w Europie i wysoką cenę sięgającą 375,00 dolarów, troska i ogromna uwaga, jaka jest poświęcana podczas serwisowania nie powinny nikogo dziwić. Garaż, gdzie dzieje się cała magia, znajduje się w centrum serwisowym w Kolonii nad którym czuwa Peter Dresen. W tym niezwykłym miejscu spotkasz się z niemal szpitalną czystością i spokojem i zapomnisz, że tak naprawdę jesteś w garażu.
"LFA traktujemy mniej więcej jak samochód Le Mans. Zasady serwisowania są takie same jak dla zwykłego Lexusa, ale robienie pewnych rzeczy i dostęp do niezawodnych części są bardziej skomplikowane, co czyni LFA bliższym do samochodu wyścigowego poprzez warunki, w jakich troszczymy się o niego" - mówi Peter.
Źródło: https://www.gtspirit.com/