Klasyczny styl w brutalnym opakowaniu: RUF CTR3

Klasyczny styl w brutalnym opakowaniu: RUF CTR3

Ekstrawaganckich tunerów Porsche nie brakuje. Dla nieco starszych modeli najodpowiedniejszy wydaje się być RUF, który często czerpie z przeszłości. Wystarczy spojrzeć na projekt zwany CTR 3 Clubsport, który po raz pierwszy odnotowano w Londynie.


Właściciel RUF, Alois Ruf, kocha szczegóły w stylu retro i wyjątkowo o nie dba. Wystarczy spojrzeć na modele RUF Rt Roadster i RUF Rt 35 Anniversary, czy właśnie CTR3, który z powodzeniem naśladuje styl samochodów wyścigowych z lat 50. O wyższości nad firmami takimi jak Hamann Motorsport i Lumma Design świadczy zakup CTR3 przez uznanego projektanta mody, samego Ralpha Laurena. Jak wiedzą wszyscy wtajemniczeni, ten kolekcjoner ma wysublimowany gust.


Poza niewątpliwie udanym wyglądem RUF wyróżnia się brutalnie skonfigurowaną mechaniką. 3,8-litrowy sześciocylindrowy silnik daje 777 koni mechanicznych i 980 niutonometrów. CTR3 do 100 kilometrów na godzinę przyspiesza w 3 sekundy i teoretycznie jest zdolny pędzić 370 km/h. Każdy nabywca indywidualnie dobiera dodatki, więc może się okazać, że po wyborze ustawień przekładni ktoś otrzyma lepsze przyspieszenie bądź wyższą prędkość maksymalną.

Klassieke stijlelementen in brute verpakking: de RUF CTR3

Komentarze do tego artykułu